כלי הגשה/דבש המרינג

₪1,209
כלי הגשה/דבש המרינג
זמין במלאי החל מ 10/06/2024

כלי הגשה/דבש המרינג

₪1,209
מותג: HAZORFIM
גובה: 11.00 ס"מ
רוֹחַב: 11.00 ס"מ
חומר: כסף סטרלינג 925
מספר פריט 15023-0090
5 מתוך 5 דירוג לקוחות
זמין במלאי החל מ | ב 10/06/2024

מוצר זה נמצא כעת בייצור בכמות מוגבלת. קנה עכשיו כדי להבטיח לעצמך את המוצר ואנחנו נשלח לך את המוצר ברגע שיהיה מוכן.


בערב ראש השנה, נוהגים אנו לקבל את השנה החדשה עם סימנים. אחד המפורסמים והאהובים שבהם הוא לטבול תפוח בדבש ולברך "שתחדש עלינו שנה טובה ומתוקה". את הדבש אנו מגישים בכלי מהודר על שולחן החג. קולקציית כלי הדבש של הצורפים מגיעה במבחר סגנונות ועיצובים, כל כלי והייחודיות שלו, כל עיצוב וההשראה שלו. כמה מהכלים מגיעים עם צלחות הגשה תואמות, וכמה מהם משלבים בין כסף טהור לקריסטל איכותי. כולם נעשו בעבודת יד מוקפדת ע"י אמני הצורפים ועשויים מכסף סטרלינג טהור באיכות גבוהה. 15023-0090

אֶרֶץ זָבַת חָלָב וּדְבָשׁ  (שמות, ג', ח') שנה חדשה נכנסת ומביאה עימה משב רוח מרענן של התחדשות. אחד המנהגים הבולטים בראש השנה הוא לטבול תפוח בדבש ולברך "שתחדש עלינו שנה טובה ומתוקה". לכבוד החג, נוהגים אנו לקשט את השולחן בכלי מהודר הנושא את הדבש המשובח. כלי הגשה לדבש המרינג ממשיך מסורת נוספת של עיבוד כלי כסף. אמני הצורפים משתמשים בטכניקת המרינג - שיטת עיבוד ידנית הכוללת ריקוע על יריעות כסף בעזרת אלפי מכות פטיש קטנות. התוצאה המתקבלת היא כלי כסף עם מראה מט מיוחד ויוקרתי, ומה יותר מתוק מלהחזיר עטרה ליושנה בכלי דבש טהור.

המטרה שלנו בהצורפים היא לספק את הרכישה שלך מהר ככל האפשר .  לכל ההזמנות זמן הכנה של 24-72 שעות במידה והפריט במלאי, לא כולל חגים וסופי שבוע.   בתקופת החגים, זמן הכנת משלוח  מינימלי של 3-7 ימים.   במקרה של הזמנה עם ריבוי פריטים חשבונית המשלוח שלך תשקף אילו פריטים ממתינים ואילו זמינים .  ההזמנה תישלח ביחד ברגע שכלל הפריטים יהיו זמינים, אלא אם כן נתבקש אחרת- עלות המשלוח המשוערת עבור ההזמנה שלך תתווסף ותוצג בקופה.


מע"מ ומיסים נלווים:

 משלוחים מחוץ לארה"ב עשויים להיות כפופים ל-GST, Duty, וכל עמלה או מיסים אחרים הנגבים על ידי המדינה, המחוז או החברה המובילה .  אלא אם כן יינתן פטור ספציפי ומפורש, הלקוח יהיה אחראי לעמלות אלו בעת המסירה.


הערה מיוחדת:

· בשל ערך הפריטים נדרשות חתימות לקבלת כלל החבילות, אין לבקש מחברת השליחויות להשאיר ללא חתימה במסירה.
  · אנחנו לא שולחים לתיבות דואר.


* שימו לב: הצורפים לא תהיה אחראית לעיכובים באספקה ​​עקב נסיבות בלתי צפויות שאינן בשליטתנו הסבירה, כגון עיכובים עקב מזג אוויר קשה, אסונות טבע ,שביתות , מגפות ונסיבות שאינן תלויות בנו.


משלוח בינלאומי

כדי לבצע הזמנה בינלאומית (מחוץ לארה"ב וקנדה) יש מספר אפשרויות זמינות.  למידע נוסף, לחץ כאן כדי לבקר בדף המשלוח הבינלאומי שלנו.