חזרות 

החזרת מוצרים וביטולים של עסקאות שבוצעו באמצעות האתר.

 

א. מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות האתר כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010. מכל מקום, ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, או קבלת המוצר לפי המאוחר ביניהם. ניתן להחזיר המוצר בכל אחת מחנויות הרשת (לא כולל חנות נתב"ג), כשהוא שמור באריזתו המקורית ונקי מפגם, בצירוף חשבונית הקניה או פתק החלפה. וזאת בכפוף לתשלום דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או תשלום סך של 100 ש"ח לפי הנמוך מבניהם. במקרים בהם התשלום בוצע בכרטיס אשראי, תחוייב עמלת אשראי בשיעור של 1.9%.

ב. פריט שנקנה ב 45% או יותר, פרטי דיסקונטיניו / אאוטלט לא ניתנים לזיכוי, אלא להחלפה בלבד ורק עד 14 יום ממועד האספקה

ג. ביטול עסקה יבוצע אך ורק בהודעה בכתב על ביטול העסקה מאת המשתמש.

 

ד במקרה בו בקשת הביטול התקבלה לאחר שליחת המוצר תבוטל העסקה בהתאם לתנאים שבסעיף 11.א. לעיל, רק באם החזיר המשתמש את המוצר על חשבונו בתוך 14 ימים מביצוע העסקה, כשהמוצר ללא פגם, מבלי שנעשה בו שימוש, באריזתו המקורית ומבלי שהוסרו ממנו תוויות ו/או סימונים כלשהם. דמי השליחות של המוצר ללקוח לא יושבו ללקוח. למען הסר ספק, מצבו של המוצר ייקבע על פי שיקול דעתה הבלעדי של הצורפים.

הודעה על ביטול עסקה תימסר לדואר אלקטרוני hazorfim@hazorfim.co.il 

החזרת פריטים ומוצרים תתבצע למחלקת שירות הלקוחות של הצורפים, באמצעות דואר רשום ומבוטח, לכתבות המפורטת להלן:

 

הצורפים מחלקת שירות לקוחות

כפר דניאל ד.נ. מרכז

ישראל

7312500

 

ניתן להחזיר פריטים גם במסירה אישית לאחת מחנויות רשת הצורפים.

כל עלויות המשלוח, המיסים, הביטוח וכיוצ"ב בקשר עם החזרת המוצרים יחולו וישולמו במלואם על ידי הקונה.

במקרה של החזרת משלוח לישראל כתוצאה מסרוב תשלום מכס או מיסים מקומיים של הלקוח או נמען יגבו מהלקוח  דמי ביטול עיסקה מלאים כולל עלויות משלוח.