נשר פורס כנפיים מצופה כסף על מעמד עץ 18ס

Merdinger by Hazorfim
₪558
נשר פורס כנפיים מצופה כסף על מעמד עץ 18ס

נשר פורס כנפיים מצופה כסף על מעמד עץ 18ס

₪558
Merdinger by Hazorfim
מותג: MERDINGER BY HAZORFIM
גובה: 18.00 ס"מ
חומר: ציפוי כסף
מספר פריט 07750-0034
5 מתוך 5 דירוג לקוחות

אוסף החיות והליצנים של הצורפים תחת מותג מרדינגר סטודיו מציג אוסף מגוון ועשיר –אשר נעשה בעבודה מוקפדת עם ציפוי כסף. אנו מקפידים להרחיב ולהגדיל את האוסף. 07750-0034

מרדינגר סטודיו נולד מתוך הרצון להביא תפיסה עיצובית חדשנית בהשראת העיצובים המקוריים של הצורפים, אוסף רחב ושלם של פריטים עשויים מתכות שונות בציפוי כסף וחומרים איכותיים אחרים. פרטי המותג משלבים בין פונקציונאליות לאסתטיקה, בין מסורת לחדשנות ומעצימים את הרגעים היקרים של ההתכנסות המשפחתית והאירוח.

המטרה שלנו בהצורפים היא לספק את הרכישה שלך מהר ככל האפשר .  לכל ההזמנות זמן הכנה של 24-72 שעות במידה והפריט במלאי, לא כולל חגים וסופי שבוע.   בתקופת החגים, זמן הכנת משלוח  מינימלי של 3-7 ימים.   במקרה של הזמנה עם ריבוי פריטים חשבונית המשלוח שלך תשקף אילו פריטים ממתינים ואילו זמינים .  ההזמנה תישלח ביחד ברגע שכלל הפריטים יהיו זמינים, אלא אם כן נתבקש אחרת- עלות המשלוח המשוערת עבור ההזמנה שלך תתווסף ותוצג בקופה.


מע"מ ומיסים נלווים:

 משלוחים מחוץ לארה"ב עשויים להיות כפופים ל-GST, Duty, וכל עמלה או מיסים אחרים הנגבים על ידי המדינה, המחוז או החברה המובילה .  אלא אם כן יינתן פטור ספציפי ומפורש, הלקוח יהיה אחראי לעמלות אלו בעת המסירה.


הערה מיוחדת:

· בשל ערך הפריטים נדרשות חתימות לקבלת כלל החבילות, אין לבקש מחברת השליחויות להשאיר ללא חתימה במסירה.
  · אנחנו לא שולחים לתיבות דואר.


* שימו לב: הצורפים לא תהיה אחראית לעיכובים באספקה ​​עקב נסיבות בלתי צפויות שאינן בשליטתנו הסבירה, כגון עיכובים עקב מזג אוויר קשה, אסונות טבע ,שביתות , מגפות ונסיבות שאינן תלויות בנו.


משלוח בינלאומי

כדי לבצע הזמנה בינלאומית (מחוץ לארה"ב וקנדה) יש מספר אפשרויות זמינות.  למידע נוסף, לחץ כאן כדי לבקר בדף המשלוח הבינלאומי שלנו.