שאלות ותשובות
- 01. האם רכישה דרך האתר היא רכישה בטוחה?
- 02. כיצד אני מבצע רכישה באתר?
- 03. איך אתם שולחים אליי את המוצרים שרכשתי?
- 04. איפה רואים מה הסטטוס של ההזמנה שביצעתי?
- 05. אתם שולחים מוצרים גם לחו"ל?
- 06. האם אפשר לבצע איסוף עצמי של מוצרים שרכשתי באתר?
- 07. איזו אחריות אתם מספקים למוצרי "הצורפים"?
- 08. כיצד אתם אורזים את המוצרים? האם הם מגיעים באריזת מתנה?
- 09. כיצד עליי לטפל בכלי הכסף שרכשתי, לשמור על יופיים ולהאריך את חייהם?
- 10. המוצר שרכשתי הגיע פגום. מה אני עושה?
- 11. האם ניתן להחזיר את המוצר שרכשתי ולקבל זיכוי או החזר כספי?
- 12. האם ניתן לתקן דרככם מוצרים שנפגמו במהלך השימוש בהם?
תשובות
01. האם רכישה דרך האתר היא רכישה בטוחה?
בהחלט. פרטיכם האישיים אינם נשמרים באתר בשום שלב, והתשלום עצמו מתבצע דרך מערכת סליקה מתקדמת. מערכת זו משתמשת בטכנולוגית SSL, אשר מצפינה את פרטי כרטיס האשראי, הכתובת והשם שלכם לאורך כל התהליך. כדי לוודא שהדפדפן שלכם תומך בטכנולוגיה זו, כנסו ללינק זה. שימו לב: תיבת "צור קשר" באתר מתאימה לפניות אישיות בנושאים שונים, אך אינה מאובטחת, ולכן אין להעביר דרכה פרטים אישיים כגון מספר כרטיס אשראי.
02. כיצד אני מבצע רכישה באתר?
בהחלט. פרטיכם האישיים אינם נשמרים באתר בשום שלב, והתשלום עצמו מתבצע דרך מערכת סליקה מתקדמת. מערכת זו משתמשת בטכנולוגית SSL, אשר מצפינה את פרטי כרטיס האשראי, הכתובת והשם שלכם לאורך כל התהליך. כדי לוודא שהדפדפן שלכם תומך בטכנולוגיה זו,.
03. איך אתם שולחים אליי את המוצרים שרכשתי?
המשלוחים שלנו בארץ הם באמצעות חברת שילוח ובחינם בהזמנה מעל ₪ 399 . הזמנות תחת לסכום זה, בעלות של ₪49. המשלוח יתקבל תוך 7 - 14 ימי עסקים. ייתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו אלא בחברות השילוח. אם ברצונך לבדוק אופציות של שילוח מהיר יותר ניתן להתקשר ל072-370-0368. כדי להגן על בטחונם של המוצרים שנרכשו, הצורפים אינה מבצעת משלוחים לתיבות דואר.
04. איפה רואים מה הסטטוס של ההזמנה שביצעתי?
כדי לברר האם המוצרים כבר יצאו את מפעלינו אנא התקשרו לשירות הלקוחות בטלפון מספר 072-370-0368, בימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00. אנא ודאו שפרטי הרכישה (קבלה, מספר הזמנה) נמצאים בידכם.
05. אתם שולחים מוצרים גם לחו"ל?
כן, עלות המשלוח משתנה בהתאם לפריט ומדינת היעד
חזרה לראש העמוד
06. האם אפשר לבצע איסוף עצמי של מוצרים שרכשתי באתר?
כן, מחנויות הדגל שלנו ובתיאום מראש. כדי לבצע זאת בחרו באפשרות של "איסוף עצמי" במהלך הרכישה וציינו מהיכן תרצו לאסוף את הפריטים שרכשתם. אנא ודאו את שעות הפתיחה של הסניף בטרם הגעתכם.
כאשר ההזמנה תגיע לסניף, תשלח אליכם הודעת SMS המיידעת על הגעת ההזמנה.
07. איזו אחריות אתם מספקים למוצרי "הצורפים"?
לאורך ההיסטוריה, כלי כסף נקנים מתוך מחשבה על הדורות הבאים. לכן כל פריטי הכסף הטהור של הצורפים עשויים כסף סטרלינג 925 ומגיעים עם תעודת אחריות לכל החיים המוצמדת לאריזת הפריט. בשימוש וטיפול נכון, כלים ממתכת אצילית זו הם כלים אל-זמניים, שיכולים להישאר לנצח. חברת הצורפים מתחייבת להחליף או לתקן ללא עלות וללא הגבלת זמן כל פריט שיתגלה פגם בייצורו.
בנוסף, אנו מעניקים שירות תיקונים לפרטי הצורפים בלבד. ניתן לקבל הצעת מחיר בכל אחד מסניפי הרשת.
חזרה לראש העמוד
08. כיצד אתם אורזים את המוצרים? האם הם מגיעים באריזת מתנה?
כן. כל כלי הכסף של חברת הצורפים מגיעים באריזה מפוארת, כיאה לפריט אצילי ויוקרתי מכסף טהור. הפריט עצמו נעטף בגליל פלסטיק עם בועות אויר ושכבת נייר משי, ומוכנס לתוך אריזה מהודרת הקשורה בסרט סגול. כל פריט מלווה בתעודת אחריות המעידה על טיב הכסף ואיכות הצורפות.
09. כיצד עליי לטפל בכלי הכסף שרכשתי, לשמור על יופיים ולהאריך את חייהם?
מדריך לטיפול נכון בכלי כסף תמצאו כאן, לינק זהו חומר קריאה חשוב לכל מי שיש ברשותו כלי כסף טהור, או שמתעניין ברכישה.
חזרה לראש העמוד
10. המוצר שרכשתי הגיע פגום. מה אני עושה?
פריטנו עוזבים את סדנאות "הצורפים" לאחר שעברו בקרת איכות. מאידך, אם מתגלה בפריט פגם בטרם נעשה בו שימוש, ניתן להגיע לאחד מסניפינו ולהחליפו בפריט זהה, או לתקנו בסדנת התיקונים של הצורפים. לפרטים נוספים אנא פנו למוקד שירות הלקוחות שלנו, בטלפון מספר 072-370-0368 שימו לב: לא נוכל להחליף פריט שנגרם לו נזק כתוצאה מטיפול לא נכון, ניקוי בחומרים לא מתאימים, נפילה שגרמה להתעקמות או שימוש לא סביר בכלי.
11. האם ניתן להחזיר את המוצר שרכשתי ולקבל זיכוי או החזר כספי?
מדיניות ביטול עסקה והחזרת פריטים שנרכשו באמצעות האתר כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010. מכל מקום, ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, או קבלת הפריט לפי המאוחר ביניהם. ניתן להחזיר הפריט בכל אחת מחנויות הרשת (לא כולל חנות נתב"ג), כשהוא שמור באריזתו המקורית ונקי מפגם, בצירוף חשבונית הקניה או פתק החלפה. וזאת בכפוף לתשלום דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הפריט או תשלום סך של 100 ש"ח לפי הנמוך מבניהם.
12. האם ניתן לתקן דרככם מוצרים שנפגמו במהלך השימוש בהם?
כן. חברת הצורפים מעניקה שירות תיקונים למוצרי הצורפים. כלי כסף הם מוצרים שנועדו לשמש אותנו לאורך שנים רבות. לכן ניתן לתקן כל מוצר שהתעקם או נפגם במהלך השימוש בו, גם לאחר שנים רבות. יש להגיע עם המוצר לכל אחד מסניפי הצורפים ולשלוח אותו לסדנת התיקונים של מומחי הצורפים. השירות כרוך בתשלום. הערכת המחיר מתבצעת אך ורק לאחר הגעת הכלי לסדנה.