שאלות ותשובות
- 01. האם רכישה דרך האתר היא רכישה בטוחה?
- 02. כיצד אני מבצע רכישה באתר?
- 03. איך אתם שולחים אליי את המוצרים שרכשתי?
- 04. איפה רואים מה הסטטוס של ההזמנה שביצעתי?
- 05. אתם שולחים מוצרים גם לחו"ל?
- 06. האם אפשר לבצע איסוף עצמי של מוצרים שרכשתי באתר?
- 07. איזו אחריות אתם מספקים למוצרי "הצורפים"?
- 08. כיצד אתם אורזים את המוצרים? האם הם מגיעים באריזת מתנה?
- 09. כיצד עליי לטפל בכלי הכסף שרכשתי, לשמור על יופיים ולהאריך את חייהם?
- 10. המוצר שרכשתי הגיע פגום. מה אני עושה?
- 11. האם ניתן להחזיר את המוצר שרכשתי ולקבל זיכוי או החזר כספי?
- 12. האם ניתן לתקן דרככם מוצרים שנפגמו במהלך השימוש בהם?
תשובות
01. האם רכישה דרך האתר היא רכישה בטוחה?
בהחלט. פרטיכם האישיים אינם נשמרים באתר בשום שלב, והתשלום עצמו מתבצע דרך מערכת סליקה מתקדמת. מערכת זו משתמשת בטכנולוגית SSL, אשר מצפינה את פרטי כרטיס האשראי, הכתובת והשם שלכם לאורך כל התהליך. כדי לוודא שהדפדפן שלכם תומך בטכנולוגיה זו, כנסו ללינק זה. שימו לב: תיבת "צור קשר" באתר מתאימה לפניות אישיות בנושאים שונים, אך אינה מאובטחת, ולכן אין להעביר דרכה פרטים אישיים כגון מספר כרטיס אשראי.
02. כיצד אני מבצע רכישה באתר?
את המוצרים בהם אתם מעוניינים ניתן להוסיף לעגלת הקניה באמצעות לחיצה על כפתור "הוסף לסל הקניות". כאשר אתם מעוניינים לרכוש את המוצרים, לחצו על הכפתור "לתשלום מאובטח" ומלאו את הפרטים הנחוצים לפי ההוראות. החיוב מתבצע רק בתום התהליך, לאחר לחיצה על כפתור אישור הרכישה. זכרו: בכל שלב לפני הלחיצה על כפתור אישור הרכישה תוכלו עדיין להתחרט, להוסיף ולהחסיר מוצרים או לצאת מהאתר ללא כל התחייבות.
03. איך אתם שולחים אליי את המוצרים שרכשתי?
המשלוחים שלנו בארץ הם באמצעות חברת שילוח ובחינם בהזמנה מעל ₪ 399 . הזמנות תחת לסכום זה, בעלות של ₪49. המשלוח יתקבל תוך 7 - 14 ימי עסקים. ייתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו אלא בחברות השילוח. אם ברצונך לבדוק אופציות של שילוח מהיר יותר ניתן להתקשר ל072-370-0368. כדי להגן על בטחונם של המוצרים שנרכשו, הצורפים אינה מבצעת משלוחים לתיבות דואר.
04. איפה רואים מה הסטטוס של ההזמנה שביצעתי?
כדי לברר האם המוצרים כבר יצאו את מפעלינו אנא התקשרו לשירות הלקוחות בטלפון מספר 072-370-0368, בימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00. אנא ודאו שפרטי הרכישה (קבלה, מספר הזמנה) נמצאים בידכם.
05. אתם שולחים מוצרים גם לחו"ל?
כן, עלות המשלוח משתנה בהתאם לפריט ומדינת היעד
חזרה לראש העמוד
06. האם אפשר לבצע איסוף עצמי של מוצרים שרכשתי באתר?
כן, מחנויות הדגל שלנו בכתובות: ובתיאום מראש. כדי לבצע זאת בחרו באפשרות של "איסוף עצמי" במהלך הרכישה וציינו מהיכן תרצו לאסוף את המוצרים שרכשתם. אנא ודאו את שעות הפתיחה של הסניף בטרם הגעתכם.
07. איזו אחריות אתם מספקים למוצרי "הצורפים"?
לאורך ההיסטוריה, כלי כסף נקנים מתוך מחשבה על הדורות הבאים. לכן כל מוצרי הכסף הטהור של הצורפים עשויים כסף סטרלינג 925 ומגיעים עם תעודת אחריות לכל החיים המוצמדת לאריזת המוצר. בשימוש וטיפול נכון, כלים ממתכת אצילית זו הם כלים אל-זמניים, שיכולים להישאר לנצח. חברת הצורפים מתחייבת להחליף ללא עלות וללא הגבלת זמן כל מוצר שיתגלה פגם בייצורו.
חזרה לראש העמוד
08. כיצד אתם אורזים את המוצרים? האם הם מגיעים באריזת מתנה?
כן. כל כלי הכסף של חברת הצורפים מגיעים באריזה מפוארת, כיאה למוצר אצילי ויוקרתי מכסף טהור. המוצר עצמו נעטף בגליל פלסטיק עם בועות אויר ושכבת נייר משי, ומוכנס לתוך אריזה מהודרת הקשורה בסרט סגול ועטופה בקטיפה סגולה. לכל אריזה מוצמדת בעזרת שרוך כסוף תעודת האחריות על כלי הכסף הטהור.
09. כיצד עליי לטפל בכלי הכסף שרכשתי, לשמור על יופיים ולהאריך את חייהם?
מדריך לטיפול נכון בכלי כסף תמצאו כאן, לינק זהו חומר קריאה חשוב לכל מי שיש ברשותו כלי כסף טהור, או שמתעניין ברכישה.
חזרה לראש העמוד
10. המוצר שרכשתי הגיע פגום. מה אני עושה?
מוצרינו עוזבים את סדנאות "הצורפים" אחרי שעברו תחת עיניהם הבוחנות של אמני כלי כסף רבים, ולהם חותם איכות ויוקרה בלתי מתפשרת. מאידך, אם מתגלה במוצר פגם בטרם נעשה בו שימוש, ניתן להגיע לאחד מסניפינו ולהחליפו במוצר זהה, או לתקנו בסדנת התיקונים של הצורפים, לפי החלטת נציגנו בסניף. לפרטים נוספים אנא פנו למוקד שירות הלקוחות שלנו, בטלפון מספר 072-370-0368 שימו לב: לא נוכל להחליף מוצר שנגרם לו נזק כתוצאה מטיפול לא נכון, ניקוי בחומרים לא מתאימים, נפילה שגרמה להתעקמות או שימוש לא סביר בכלי.
11. האם ניתן להחזיר את המוצר שרכשתי ולקבל זיכוי או החזר כספי?
מדיניות ביטול עסקה והחזרת פריטים שנרכשו באמצעות האתר כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010. מכל מקום, ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, או קבלת הפריט לפי המאוחר ביניהם. ניתן להחזיר הפריט בכל אחת מחנויות הרשת (לא כולל חנות נתב"ג), כשהוא שמור באריזתו המקורית ונקי מפגם, בצירוף חשבונית הקניה או פתק החלפה. וזאת בכפוף לתשלום דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הפריט או תשלום סך של 100 ש"ח לפי הנמוך מבניהם.
12. האם ניתן לתקן דרככם מוצרים שנפגמו במהלך השימוש בהם?
כן. חברת הצורפים מעניקה שירות תיקונים למוצרי הצורפים. כלי כסף הם מוצרים שנועדו לשמש אותנו לאורך שנים רבות. לכן ניתן לתקן כל מוצר שהתעקם או נפגם במהלך השימוש בו, גם לאחר שנים רבות. יש להגיע עם המוצר לכל אחד מסניפי הצורפים ולשלוח אותו לסדנת התיקונים של מומחי הצורפים. השירות כרוך בתשלום. הערכת המחיר מתבצעת אך ורק לאחר הגעת הכלי לסדנה.