חזרות 

החזרת פריטים וביטולים של עסקאות שבוצעו באמצעות האתר.

א. מדיניות ביטול עסקה והחזרת פריטים שנרכשו באמצעות האתר כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010. מכל מקום, ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, או קבלת הפריט לפי המאוחר ביניהם. ניתן להחזיר הפריט בכל אחת מחנויות הרשת (לא כולל חנות נתב"ג), כשהוא שמור באריזתו המקורית ונקי מפגם, בצירוף חשבונית הקניה או פתק החלפה. וזאת בכפוף לתשלום דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הפריט או תשלום סך של 100 ש"ח לפי הנמוך מבניהם + 1.9% עמלת אשראי, במקרים בהם התשלום בוצע בכרטיס אשראי.
 


ב. פריט שנקנה ב 45% או יותר, פרטי דיסקונטיניו / אאוטלט לא ניתנים לזיכוי, אלא להחלפה בלבד ורק עד 14 יום ממועד האספקה

 

ג. ביטול עסקה יבוצע אך ורק בהודעה בכתב על ביטול העסקה מאת המשתמש.

 

ד במקרה בו בקשת הביטול התקבלה לאחר שליחת הפריט תבוטל העסקה בהתאם לתנאים שבסעיף 11.א. לעיל, רק באם החזיר המשתמש את הפריט על חשבונו בתוך 14 ימים מביצוע העסקה, כשהפריט ללא פגם, מבלי שנעשה בו שימוש, באריזתו המקורית ומבלי שהוסרו ממנו תוויות ו/או סימונים כלשהם. דמי השליחות של הפריט ללקוח לא יושבו ללקוח. למען הסר ספק, מצבו של הפריט ייקבע על פי שיקול דעתה הבלעדי של הצורפים.

 

הודעה על ביטול עסקה תימסר לדואר אלקטרוני hazorfim@hazorfim.co.il 

 

החזרת פריטים ומוצרים תתבצע למחלקת שירות הלקוחות של הצורפים, באמצעות דואר רשום ומבוטח, לכתבות המפורטת להלן:

 

הצורפים מחלקת שירות לקוחות
כפר דניאל ד.נ. מרכז 7312500
ישראל

 

ניתן להחליף פריטים  בכל אחת מחנויות רשת הצורפים (למעט נתב"ג) תוך 30 ימים מיום רכישתם, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש והם באריזתם המקורית.
ההחזרות והחלפות תתבצענה בימים ראשון עד חמישי . לא ניתן לבצע החזרות או החלפות בימי שישי, מוצ"ש או ערבי חג.

 

כל עלויות המשלוח, המיסים, הביטוח וכיו"ב בקשר עם החזרת המוצרים יחולו וישולמו במלואם על ידי הקונה.

 

במקרה של החזרת משלוח לישראל כתוצאה מסירוב תשלום מכס או מיסים מקומיים של הלקוח או נמען יגבו מהלקוח  דמי ביטול עסקה מלאים כולל עלויות משלוח.