פמוט קומינו מקושט 10 קנים

רב מכר במחיר סופי - ללא כפל הנחות
₪11,778
פמוט קומינו מקושט 10 קנים
ייצור בהזמנה מיוחדת

פמוט קומינו מקושט 10 קנים

₪11,778
רב מכר במחיר סופי - ללא כפל הנחות
מותג: HAZORFIM
גובה: 49.00 ס"מ
רוֹחַב: 31.50 ס"מ
חומר: כסף סטרלינג 925
מספר פריט 30852-1565
5 מתוך 5 דירוג לקוחות
ייצור בהתאמה אישית | 30-60 ימים

כל המוצרים שלנו מיוצרים בעבודת יד. פריט זה יווצר בהתאמה אישית במיוחד עבור ההזמנה שלך. בצע את ההזמנה שלך כעת ונתחיל בייצור שיכול לקחת עד 30-45 ימים.


לפי המסורת היהודית, בערב שבת מדליקים נרות ומקדשים את הבית באור של שלווה. זהו זמן של עת רצון בו מברכים את הבית, המשפחה והילדים. נהוג להדליק נרות כמספר בני המשפחה בבית. הקנדלברות (פמוט רב-קנים) של הצורפים ידועות ומפורסמות בכל העולם. כל קנדלברה מבית הצורפים היא עולם שלם של צורפות ועיצוב בכסף טהור - עבודת יד מוקפדת של אמני הצורפים המשתמשים בטכניקות מסורתיות של עיטור וחריטה. ניתן להתרשם ממבחר סגנונות העיצוב, המושפעים ממגוון זרמים באמנות ומכל תפוצות היהדות בעולם. 30852-1565

צורפות בכלי כסף מגלמת בתוכה אלפי שנות מסורת יהודית מפוארת. הכלים משמשים אותנו לטקסים שמגדירים את זהותנו, וקושרים אותנו בקשרי אהבה למשפחתנו. צורפות כלי כסף טהור היא מלאכה המחברת את החומר אל הרוח, את הכלי אל הקודש ואת הנצחיות של מתכת הכסף הטהורה אל הנצח של המסורת היהודית.

המטרה שלנו בהצורפים היא לספק את הרכישה שלך מהר ככל האפשר .  לכל ההזמנות זמן הכנה של 24-72 שעות במידה והפריט במלאי, לא כולל חגים וסופי שבוע.   בתקופת החגים, זמן הכנת משלוח  מינימלי של 3-7 ימים.   במקרה של הזמנה עם ריבוי פריטים חשבונית המשלוח שלך תשקף אילו פריטים ממתינים ואילו זמינים .  ההזמנה תישלח ביחד ברגע שכלל הפריטים יהיו זמינים, אלא אם כן נתבקש אחרת- עלות המשלוח המשוערת עבור ההזמנה שלך תתווסף ותוצג בקופה.


מע"מ ומיסים נלווים:

 משלוחים מחוץ לארה"ב עשויים להיות כפופים ל-GST, Duty, וכל עמלה או מיסים אחרים הנגבים על ידי המדינה, המחוז או החברה המובילה .  אלא אם כן יינתן פטור ספציפי ומפורש, הלקוח יהיה אחראי לעמלות אלו בעת המסירה.


הערה מיוחדת:

· בשל ערך הפריטים נדרשות חתימות לקבלת כלל החבילות, אין לבקש מחברת השליחויות להשאיר ללא חתימה במסירה.
  · אנחנו לא שולחים לתיבות דואר.


* שימו לב: הצורפים לא תהיה אחראית לעיכובים באספקה ​​עקב נסיבות בלתי צפויות שאינן בשליטתנו הסבירה, כגון עיכובים עקב מזג אוויר קשה, אסונות טבע ,שביתות , מגפות ונסיבות שאינן תלויות בנו.


משלוח בינלאומי

כדי לבצע הזמנה בינלאומית (מחוץ לארה"ב וקנדה) יש מספר אפשרויות זמינות.  למידע נוסף, לחץ כאן כדי לבקר בדף המשלוח הבינלאומי שלנו.